~patcha-ne~

愛犬パッチ、ボタン(ボタンのアクセサリー制作)、写真(カメラマン)、パン、料理などを気ままにアップしています●遊びにきてくれてありがとうございます*\(^o^)/* ●すぐには伺えないかもしれないけれど★ウェルカムです

1年前の今日は忘れられない1日


You say "I love you boy"
I know you lie
I trust you all the same
I don't know why
「あなたを愛してるわ」と君は言った
でもそれが嘘だってことは分かってる
でも僕は結局君を信じてしまう
なぜなんだろう

'Cause when my back is turned
My bruises shine
Our broken fairytale
So hard to hide
僕が見ていない時
僕のいくつもの傷跡が光る
僕らの壊れたおとぎ話
隠すなど難しすぎる

I still believe
It's you and me 'til the end of time
でも、僕はまだ信じているよ
君と運命を共にできるって

When we collide we come together
If we don't we'll always be apart
I'll take a bruise I know you're worth it
When you hit me, hit me hard
衝突する時 僕らは一体となる
そうしないと僕らは別れることになる
僕は傷ついてもいい 君にはそれだけの価値があるから
君が僕をたたく時は強くたたいてほしい

Sitting in a wishing hole
Hoping it stays dry
Feet cast in solid stone
I've got Gilligan's eyes
わずかな望みのを目前に
そこが乾かないで・・・と願う
足は固い石像になり
目はギリガンの目になる

I still believe
It's you and me 'til the end of time
まだ信じているよ
君と僕が運命を共にできるって

When we collide we come together
If we don't we'll always be apart
I'll take a bruise I know your worth it
When you hit me, hit me hard
衝突する時 僕らは一体となる
そうしないと僕らは別れることになる
僕は傷ついてもいい 君にはそれだけの価値があるから
君が僕をたたく時は強くたたいてほしい

You said love was letting us go
Guess what
Our future is for...
Many of horror
Our future's for
Many of horror
君は愛が僕らを解き放つと言った
でも本当は
僕らの未来には
多くの恐怖が待ち構えている
僕らの未来は
多くの恐怖に満ちている

I still believe
It's you and me 'til the end of time
まだ信じているよ
君と僕が運命を共にできるって

When we collide we come together
If we don't we'll always be apart
I'll take a bruise I know your worth it
When you hit me, hit me hard
衝突する時 僕らは一体となる
そうしないと僕らは別れることになる
僕は傷ついてもいい 君にはそれだけの価値があるから
君が僕をたたく時は強くたたいてほしい



もう会えない人を思いながら自分を奮い立たせる
それも共に生きる、ってこと
そういうこともある・・・かな
あれから1年、何を思いますか?